30/03/2014

13/52





A portrait of my daughter, once a week, every week, in 2014

While waiting for her _a little too long_ bangs to grow out, she's wearing her hair up a lot 
And wraps is an easy way to do so

It's also a great summer-look, companied with big earrings
I think it's quite beautiful 


My favorites from last week: This girl on This rug, The wild spirit dancing, Oh, what a beautiful face, Always love black and white, and then there's this
The angle, the backpack and curtains .... So sweet.   


Linking up with Jodi



10 comments:

  1. What a beauty! So classic. Gorgeous shot, thanks for sharing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Toi.
      Your first photo of Mr.T from last week was beautiful. There's just something about babyphotos I love :)

      Delete
  2. Beautiful capture! Thank you for featuring my baby girl:)

    ReplyDelete
  3. Hei! Så utrolig spennende med et 52 prosjekt hvor du ta bilder av datteren din! Jeg kunne godt tenkt meg å gjøre noe lignende når lille E blir større (jeg hadde et 52 prosjekt med selvportretter for et par år siden på flickr ( flickr.com/photos/tirilhauan ).

    Liker for øvrig stilen din veldig godt - vakre og enkle svartthvittbilder som dette. Kjempefin komposisjon og en enkelhet som gjør at kun hun er i fokus. Og så fint uttrykk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Tiril.

      Det er veldig gøy å være med på dette prosjeket.
      Det er en fin måte å se hvordan våre barn vokser opp og forandrer seg.

      Og veldig morsomt at du gjorde serien som selvportretter. Det er noe jeg vurderer til neste år, et bilde i uka av meg og min datter sammen. Hvis jeg ikke blir gravid da ;)

      Og tusen takk. Jeg er veldig glad i svart/hvitt. Når jeg tar bilder selv. Men nyter veldig litt skjøre vakre bilder fra andre, som for eksempel inne hos deg. Du har en litt drømmende stil over bildene dine føler jeg?

      Og gratulerer med nettbutikk. Veldig spennende. Jeg elsker jo gamle ting selv, og er ofte innom bruktbutikker og loppiser ;)

      Delete
  4. Alltså, jag blir helt svimmel av dina vackra bilder!!! En sak är ju att din dotter är den PERFEKTA model & klarar posera en känsla, men du är grym på kompositioner som jag gillar. Jag är ju inte så fan av kompositioner enligt alla linjer & standarder...

    MAGISKT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg følger ikke alltid reglene for fotografi ... Ofte bryter jeg dem rett og slett med vilje, og liker det.

      Og tusen takk. Det er moro å se forskjellen i bildene mine, bare det siste året.
      Har såååå lyst til å melde meg på noenoe fotokurs eller lignende. Vi får se om jeg finner noe spennende.

      Delete
  5. Oh my stars these are gorgeous!!

    ReplyDelete